träning ska vara blod svett och tårar. inte fruktsallad kesella och instagram.

Jag har tagit mig en liten funderare kring det här med att blogga. jag har egentligen inte så stor anledning till att börja göra det igen, då det finns så mycket andra medier som man kan yttra sig i. Använder instagram rätt flitigt, men det är lite luddigt eftersom det hamnar allt från egobilder till tränings- och "fullbilder" där. Vet inte om jag har så mycket att skriva om, men det kan nog bli en hel del om min träning och vägen framåt, bakåt eller den som går upp och ner. Ska ju även ut och resa en stund om en månad så då kan jag nog berätta ett och annat under tiden. 
 
därför har jag nu bestämt mig för att börja skriva här på bloggen igen. tror att många i min familj skulle uppskatta det och även mina vänner hemma i fagersta(?). de som jag pratar och träffar alldeles för sällan nu för tiden! 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback